teamcurious

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Anne-Lie - 31 oktober 2014 21:05

Eftersom det svarta pälsdjuret igår så lägligt kom in med en sko på sniskan har han idag haft dejt med farbror hovis.
Det var planerat så världen gick inte under för att han fick tassa barfota på en framhov under dagen.
Om vi hade backat lite i tiden så hade det varit en världskris att vara barfota på just en framhov. Då hade Monzan varit trebent utan framsko och således fått stå på box.
Tack o lov är den tiden förbi :-)

Nytt för denna gång är lite special smidda dojjor anpassade just för Monzan.
De kan påminna lite om en överrullningssko, men ändå inte...
Eftersom jag inte kommer att kunna förklara det begripligt så låter jag bli. Men jag tror det kommer bli riktigt bra.
Just nu har han riktigt bra tassar och någon skoning till så är vi i mål med vår plan.
Stor skillnad redan så jag tror på detta!

Kvällen tillbringas med att smida planer för hobbyrummet.
Projektet "möblera och stöka runt" får inledas i helgen och tryckas in mellan andra saker jag ska göra.
Men planen är att det ska bli klart i helgen. Det måste det bli!
Finns inga alternativ. Sen är det bara att köra på =))

Nu ska jag bestämt unna mig en fredags öling innan det är dax att natta hästar....

Skapa flashcards