teamcurious

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Anne-Lie - 11 oktober 2014 22:37

Puts väck och borta med vinden :-/
Den sista tiden har jag fått nog av flera saker och nu har droppen som fick bägaren att rinna över oxå fallit.
Jag har fått nog!!!
All energi, sug och motivation är borta. Bara så där :'(

Så nu har jag bestämt att tidigarelägga Monzans vintervila.
Halvdant kladd kan vi vara utan, det blir sällan bra.

Nu softar vi ett tag tills tappade sugar och bortblåst motivation hittar tillbaka.

Smurfen <3

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Har varit funktionär på dagens KM i körning. En riktigt trevlig dag :-)
Trots att jag blev lite sugen så känns beslutet om att inte tävla Monzan i körning rätt. Och förr eller senare hade jag ändå fått välja, så det var väl lika bra att det blev nu.
Valet känns rätt!
Det är bara att vänta in lillsessan <3

Nu på kvällen efter en fin dag har dimman smygit in över fälten.
Jag har förtjänat mina ostbågar och ska nu göra ingenting tills jag somnar.
Sovmorgon önskas....

Skapa flashcards