teamcurious

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Anne-Lie - 13 oktober 2014 23:41

Idag har jag lämnat blod.
Ska man utgå från hur min arm ser ut kan man tro de tappat ur blodet med sugrör!!!
För första gången missade de kärlet ;-)
Idag tog de även nya prover så vill det sig illa så får jag inte lämna blod igen på ett tag. Mina järn depåer är tydligen kass trots att jag har bra blodvärden. Depåerna håller för en eller två tappningar och sen blir de dåliga igen... Ja ja, bättre sällan än aldrig!

Hem för snabbfix i stallet och därefter möte.
Tillbaka ner i stallet för att fixa spolspiltan som det blivit stopp i....igen :-/

Monzan har fått pyssel. Han känns inte helt 100%. I morgon får han röra lite på sig så jag vet om det är så eller om jag lurar mig.
Nackdelen med att ge honom vila är att han tar ut sin energi i hagen.
I hagen är det lera och halt på diverse ställen. Han kan ha gjort precis vad som helst...*suck*.

Doris som gör allt för att jag ska se henne medans jag pysslar med Monzan fick komma ut efteråt och gå igenom samma pyssel. Hon stod som ett ljus och njöt av uppmärksamheten :-)
Konstaterar att hon växer igen för röven har skjutit i höjden.

Efter häst pyssel och annat pyssel var det bara att gå upp och sätta sig vid matbordet. Sonen stod för matlagning ikväll!
Gott var det och mätt blev jag :-)

Och plötsligt är klockan massor....
Vart tar tiden vägen?

Ovido - Quiz & Flashcards