teamcurious

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av Anne-Lie - 14 oktober 2014 20:56

Idag har jag besiktat släpet.
Jag har haft den i 6-år och den hade bara rullat 6-månader innan.
Den har gått igenom tidigare besiktningar och jag har inte gjort något x-tra med den alls.
Nu kom då alltså första ombesiktningen.
Påskjutsreserven för kort!
Okej! Dags att ge den lite omvårdnad :-)

Jag har även avbokat resterande vattenträning för året. Känns bortkastat att åka iväg nu när vi är i något slags koma.
Siktar på en ET-tid/genomgång innan vi snurrar igång igen :-)

Vattenträningen återkommer till vår/vinter. En tid innan säsongen startar.
Den har gjort så mycket gott för bäste M så det kommer vi absolut att behålla som komplement i träningen.
Planen för nästa år ser...annorlunda ut...det är väl det jag kan säga så här långt!
Jag ska ge mig själv en utmaning - låt oss se om jag klarar av den ;-)

Ikväll har Monzan fått pyssel och en promenad. Han är pigg och fladdrade i ena änden av snöret medans jag är trött och gick som ett ankare i den andra änden.
Båda rätt nöjda ändå :-)

Monzan var tvungen att kika in till Doris för lite mys och kliande på halsen <3

Doris har blivit riktigt duktig att stå uppbunden på gången utan att trampa runt. Hon tycker det är skönt att bli pysslad med.
Hon skulle faktiskt nu börja öva att stå i duschen. Där har hon inte varit sedan i vintras...

Roligare än så har dagen inte varit. Det som kanske kan ses som en sensation var att jag nästan har sett en hel film liggandes i soffan. När hände det senast?

Ovido - Quiz & Flashcards