teamcurious

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Anne-Lie - 12 oktober 2014 20:23

Efter att ha mockat och gjort klart åt hästarna inne så fortsatte mockandet utomhus.
Jag är glad att jag har en ordningsam kuse <3
Sommarhagen är städad och stängd för i år.
Året-runt-hagen är även den städad.
12 kärror skit är förpassade ut därifrån. Jag är glad att jag faktiskt utför detta "skitjobb" lite då och då.
Då hinner det liksom aldrig bli enorma mängder bajs!

Monzan har en plats i sin hage där han skiter.
Nu är det väl inte direkt så att han skiter allt i samma hög, men han håller sig på ett ungefär inom samma yta. Tackar!!!

När jag var klar så gick jag ut och assisterade i Doris hage. Den hagen mockades i regn.
Jackan jag hade på mig var inte det minsta motståndskraftig mot regn och allt under var blött när vi var klara.
Men bra vart det!
Ett plus är att traktorn kunde köra ut skiten. I Monzans hage går det inte att köra traktor alls. Den är för kuperad.

Har myst lite med hästarna nu på kvällen. Bara checkat av dom och umgåtts lite i lugn och ro <3

Ovido - Quiz & Flashcards