teamcurious

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Anne-Lie - 28 oktober 2014 22:27

Ikväll har jag och Monzan testat pannlampan en sväng på lite grusväg och genom skogen.
Konstaterar följande;
* Den lyser upp riktigt bra
* Den sitter som den ska även om kusen studsar och far...
* När det är mörkt i skogen och samtidigt blåser låter det som i en skräckfilm
* Det framkallade en släng av mörkräddhet hos piloten på den sprättiga hästen
* Den sprättiga hästen blev inte mindre sprättig av det. ..
* Man bör läsa på förpackningen hur saker och ting ska handhavas...

För om jag hade läst på förpackningen hade jag sluppit att lampan lös sämre och sämre för att efter 40 minuter vara jäkligt kass just i mörka skogen där piloten hade skräckfilms scenarion som spelades upp i huvudet :-/
Det stod nämligen att lampan skulle laddas innan användning....
Ja ja, man lär så länge man lever.
Har jag laddat den än då? Svar; nej!
Men den laddas på en timme så det ska nog ordna sig :-D
Och vi kom tillbaka utan incidenter.

Doris och sambon har varit i ridhuset och tömkört.
Detta inkluderade mig sittandes på en pall om utifall att något skulle inträffa.
Det gjorde det inte, så jag kunde lugnt sitta på min pall och bara konstatera att hon blir duktigare och duktigare. De har fått in snitsen :-)

Skapa flashcards