teamcurious

Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av Anne-Lie - 30 oktober 2014 22:01

Tanken att ta ut Monzan för lite lösträning fick skrotas på vägen in från hagen.
Det gick inte att missta sig på ljudet av en lös sko under lerfötterna...
När leran var borta så insåg jag att skon hängde i en söm och satt på trekvart.
Det var bara att plocka bort, glömma träningen och invänta morgondagen ;-)
Det var ju ändå rätt väl tajmat!

I stället har hjärnkontoret haft fullt upp med att tänka och fundera.

Efter sista tävlingen insåg jag att jag saknade en pall.
Jag kan hoppa upp utan om jag måste, men varför måste jag?
Så jag har skaffat mig en pall :-)

Och när man ändå skaffar en pall så skaffar man sig en som man kan stoppa saker i ;-)

En annan sak som är väldigt praktiskt på tävling är skölj flaskor.

Så under vintern ska det samlas sånna här. Ja, fast tomma då förstås.
Jag behöver ett gäng till.
Det blir till att tvätta mycket i vinter ;-)

Monzan hade en svag doft av comfort efter senaste tävlingen....

Det finns lite smått och gott på investerings listan. Vinterprojektet är att bocka av den :-)

Ovido - Quiz & Flashcards