teamcurious

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Anne-Lie - 15 november 2014 21:03

Vaknade, tittade på klockan, och vände mig om och sov vidare....länge!
Efter några koppar kaffe så masade jag mig så småningom ner till stallet.
Konstaterar att man inte blir pigg bara för att man sover länge :-/

Efter en ridtur i skogen, kalhygget och runt hagarna där Monzan fick agera den "trygga farbrorn" så var jag iaf piggare.
Märkligt att hästkraken kan vara så stabil när han har unghästar alternativt osäkra hästar i rumpan. Kan han inte vara så alltid?

I övrigt har det varit en soft dag. Lite pyssel som fick ta hur lång tid som helst. En vända till hööks där nytt nät införskaffades till Monzans hage.

Kvällen avslutades med middag tillverkad av min favvo kock <3
Nu händer inget mer idag!
Fjäsk har lyckats fånga en mus. Han är mäkta stolt!

Skapa flashcards