teamcurious

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Anne-Lie - 1 november 2014 20:26

Hela dagen.
Det sägs att det inte finns nåt dåligt väder...
Oftast håller jag med, men just idag har jag frusit från början till slut :-(
Blörk!

När det var dax för ridning idag så kröp vi faktiskt in i ridhuset. Dumt att inte använda det när det ändå så lägligt står där.
Planen var att ta mig själv i kragen och "sitta rätt". Hur Monzan gick var oviktigt. Han behövde bara få jogga av sig.

Men som han joggade av sig =))
Så himla fin från början till slut. Ett lätt stöd och han formade sig som smör i båda varven <3
Det kan jag leva på ett tag :-D

Efter ett snack med sambon så har jag till 99% bestämt mig hur framtiden ska bli.
Det kommer säkerligen bli en del blod, svett och tårar - samt en del pengar. Men om man inte provar så får man aldrig veta.
Så nu kör vi....

Ovido - Quiz & Flashcards