teamcurious

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Anne-Lie - 6 november 2014 23:09

Ibland flänger man omkring som ett torrt skinn och hinner ingenting.
Monzan lyckades kröka en sko i tisdags.
Eftersom han är utrustad med special dojjor så kunde jag bara ta av den, utan att slå på en ny.
I onsdags förmiddag var ordningen återställd!
Släpet har lämnats och hämtats på verkstan. Bromsarna har fått lite översyn och nu ska det vara bra igen.
Så den lediga tiden har ägnats åt att åka lite hit och dit....
Men till helgen ska väl allt vara "som vanligt" igen :-)
Tur det är off season tid. Det dåliga samvetet behöver inte vara inblandat.

Kvällens väder med 0-gradigt och nordanvind fick mig att skutta ner i källaren på jakt efter mina termobrallor.
Jackpot direkt, de hängde mitt framför näsan! Men vart mina vinterjackor tagit vägen är ett mysterium....

Ovido - Quiz & Flashcards