teamcurious

Alla inlägg den 21 december 2013

Av Anne-Lie - 21 december 2013 22:57

Bara vips sådär...
Men jag har varit effektiv och gjort det jag skulle och faktiskt lite till!
Jag har fått en ny vän idag. En liten kapselmaskin som ska förse mig med mumsigt kaffe fort som tusan varje morgon.

Idag har farbror Monzan agerat moraliskt stöd till Doris som besökt ridhuset för första gången. Inte hade hon behövt något stöd. Hon fixade allt galant!
Hon kanske inte är världens vackraste, men hon rör sig väldigt trevligt. Hon har ett steg som av och till är ett stort WOW!!!
Och nu börjar allvaret för den lilla donnan <3

Lite suddiga kanske (och ett vingmutter öra i hörnet) men det moraliska stödet hade stora problem med att ha alla fyra fötter parkerade på marken samtidigt.

Sen var det sto fix. Och den lille mannen som stulit en bit av mitt hjärta. ..

Här med mamma Mara

Ovido - Quiz & Flashcards