teamcurious

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Anne-Lie - 2 oktober 2013 22:44

och det enda jag igentligen kommit fram till är att överbyggda hästar med markerad bröstbenskurva och liten manke är ytterst svåra att lägga sadel på. Lägg till att gjordläget inte alls stämmer med resten så har du en nästintill omöjligt uppgift.
Tack! Men den kunskapen satt jag redan på helt ofrivilligt :-/
MEN jag har en idé. Innan den är helt utvecklad så är den inte offentlig. Jag vägrar se detta som omöjligt för då vet jag fan inte vad jag ska kalla framtida sadelletandet till Doris. Varför ha en omöjlig häst när man kan ha två...typ. Hmph...
Nåja, nog om det.

Har även fått gjort om planeringen. Den kortsiktiga sprack direkt men den långsiktiga håller än :-)
Meningen var att vi skulle trimma dressyr för tränare regelbundet just nu. Det funkar ju typ inte. Men det hinns väl sen.
Men jag har sparkat igång min egen träning iaf. Den som säger att träna är kul vill jag inte lyssna på (den ljuger).
Jag hittar inte minsta lilla kul med något, däremot har jag iaf hittat något jag kan stå ut med. Än sålänge 3 dagar i veckan. Bättre än inget och sen får vi se...
Jag biter ihop!

Bygget som stått still en stund upptas i morgon. Har på eftermiddagen haft en diskussion om vattenslangar och kopplingar på engelska. Vet fortfarande inte vad slang heter men "the green thing on the wall behind the door" funkar oxå!

För att inte ha något speciellt att säga blev det rätt många tecken. ...

Världens bästa <3 fast för dagen en tjurig huggorm som dock blev glad för ett äpple :-)

Ovido - Quiz & Flashcards