teamcurious

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Anne-Lie - 30 december 2014 22:38

Såhär i slutet av 2014 tyckte jag att jag hade hygglig koll på läget. Det visade sig såklart vara fel! Jo man tackar !!
"Att göra" listan som var väldigt kort blev hastigt & lustigt väldigt lång. ..
Men samtidigt som den fylldes på kunde jag stryka några punkter som fixades direkt.
Plötsligt händer det!
Konstaterar krasst att Monzan måste göra om sin grundvaccination enligt FEI's regler.
Jahopp! Då tar vi det i samband med tandcheck i mars.
Och eftersom inte frysmärkningen duger så tar vi chippmärkning i samma veva.
Då är vi troligen i fas - om jag inte glömt något vilket inte alls skulle vara konstigt.
Varför ska något vara enkelt?
En hög på "att göra" listan är ett år fram i tiden. Hur ska det kommas ihåg? Va va va???
Med några punkter avprickade samma dag man skrev dom får man väl ändå vara nöjd!?
Resten tar vi helt enkelt sen...

Dagens enkla uppgift är iaf avklarad.
Sprättis är klippt och kan börja året nyårs fin =))
Redy in 60-minutes. Done! Check! Klar! Färdig!
Till nästa gång....

Eftersom vädret inte heller vill samarbeta så hoppas jag på ett skobyte innan helgen så vi kan ha fyra brodd i varje fot och eventuella flaps om det ser ut att behövas.
Vi är (i stort sett) redo att dra igång träningen på allvar!!!

Skapa flashcards