teamcurious

Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Före i tidsschemat =)

Av Anne-Lie - 10 september 2014 11:15

Det utnyttjas till en kopp kaffe =))

I morse var vi åter till Equierehab.
Känns som det var länge sedan, men det är bara två veckor.
Och där i mellan har vi kirrat årets sista tävling bättre än väntat!

Vattenträningen har gett Monzan massor.
Och ändå har han inte gått speciellt många gånger.
Han är mycket starkare i kroppen. Det märktes på tävlingen men framför allt märktes det idag.
Han går samma tunga träning - men idag lattjade han bara.
Han gick rätt och precis som han skulle men idag hade han tid att kika på allt, flaxa med tungan och gnägga åt brudarna.
Allt på samma gång som han gick!
Det krävdes inte så mycket koncentration :-)

Eftersom säsongen för vår del är över så går vi nu in i en annan träning.
Hade säsongen blivit som den skulle så hade det nu varit läge för lite vila och återhämtning.
Men så vart det ju inte.
Så vi fortsätter att vattenträna och galoppträna, och där i mellan så skrittar vi.

Han får vilan en bit in i november i stället =))

 
 
Jossan

Jossan

11 september 2014 10:39

Hahahaha! TUNGAN!! XD

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Anne-Lie

11 september 2014 16:17

Du vet hur den kan flaxa =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Ovido - Quiz & Flashcards