teamcurious

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Anne-Lie - 21 maj 2014 11:55

Stressar runt som en yr höna och hinner bara hälften av vad jag vill :-P
Morgonen ägnades åt att släppa ut alla hästar för att sedan samla in små fina bajsar och stoppa i påsar.
Påsen skickades med sambon för att läggas på närmsta postlåda och han fick även ta med sig vagnen på släpkärra så slipper jag momentet att få den till tävlingsplatsen.
Det innebär visserligen att jag inte kan köra något mer i veckan, men tusan vet om jag gjort det ändå. Vi kör uppsuttet helt enkelt!

Det tokfina vädret gör att jag absolut inte har någon lust att åka till jobbet - men pengar måste in så det är bara att bita ihop!

Tiden och orken samarbetar dåligt men det blir bättre snart så det får kämpas på en stund till :-)

Ovido - Quiz & Flashcards