teamcurious

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2013

Blöörk :-/

Av Anne-Lie - 8 augusti 2013 21:05

När det känns som kroppen gått en rond i en torktumlare och det är grått & regnigt ute kan man baka en äppelpaj och köra lite soffhäng med Fjäsk <3

Fast man mår som en hög skit måste hästarna ha sitt och det har dom fått nu.
Doris ser bättre ut i sitt ben och är helt obrydd om regn och rusk.
Monzan är lite upprörd men föredrar att fnorka omkring ute.
Stona myser omkring och kottarna lattjar runt som två stollar.

Ficklampsögon kan va bra att ha :-)

Och så ännu en vad som hänt idag bild

Senast i söndags var det en hage med gräs, nu är det något halvfärdigt med grus!

Mer alvedon och en kudde nu så blir det nog bra....

 
 
Kicki

Kicki

9 augusti 2013 20:03

paj,katt,soffa,alvedon...gjorde du helt rätt i! hoppas du mår bättre idag!

http://kaa.bloggplatsen.se

Anne-Lie

9 augusti 2013 21:15

Feber fri men lite off i kroppen måste betyda att jag är bättre :-)
Tänk vad paj, katt och soffa kan göra! Å lite alvedon på det :-D

 
sara

sara

10 augusti 2013 15:51

Bästaste soffhänget :D

http://sarasvardag.bloggplatsen.se

Anne-Lie

10 augusti 2013 16:11

Jupp det är det

 
Jossan

Jossan

11 augusti 2013 13:13

Sv: Behövs inte lockas speciellt mycket! Nästa år kanske? Då borde han vara än mer körbar. :)

Inkörning är inte fy skam! Supertoppen förberedelse inför ridningen med!

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Anne-Lie

11 augusti 2013 19:50

Ser fram emot det :-D
Jag kan hojta till om vi har någon körträning oxå. Det är himla skoj :-)
Bara titta är oxå skoj!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Ovido - Quiz & Flashcards