teamcurious

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Lördags kul :)

Av Anne-Lie - 16 juni 2013 16:26

Igår var det körträning på schemat. Torill kom med sin Frasse för att teknikträna lite i maratonhindrena ihop med sin groom, dvs jag   . Med tanke på att vi är lika dåliga på höger och vänster bägge två så löste vi det fin fint - och farten fick vi oxå upp och ett par bonus bocksprång när Frasse taggade till. Snart tävling - skoooojsigt       !!!


Monzan premiärade i hindrena för i år. Men man kan väl inte säga att han slitit ut dem innan heller. Körde vi dem tre gånger förra året på sin höjd!?

Eftersom han gick utan brodd så skulle han ta det lugnt genom hindrena. Lugnt är inte ett ord som matchar Monzan vidare bra.... Han är snabb, kvick och smidig. Så snabb, kvick och smidig att jag lämnar över rattandet till sambon då jag förmodligen skulle ramma varenda stolpe som kom i vägen   . Jag står hellre på plattan bakom och försöker sköta bakänden efter bästa förmåga! Men ruskigt roligt är det!


Liten bildbomb kommer här:

  



  


  

   


   

 

 

   


Körning varvat med distanstävling   . Kanske blir det körtävling vad det lider....

 
 
Kicki

Kicki

16 juni 2013 16:50

åh vad duktig han är!! och vad han ser ut att tycka det är skoj! Jätteroligt att se! Heja er!

http://kaa.bloggplatsen.se

Anne-Lie

16 juni 2013 16:54

Allt med lite fart är skoj enligt Monzan :)
Men hinderkörning verkar vara extra skoj!

 
Stina

Stina

16 juni 2013 19:44

Oh, det där verkar så himla kul !!
Fasen vad duktig och allsidig han är din Monzan !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Anne-Lie

16 juni 2013 20:00

Det är skitskoj :-D
Jag är nog lite partisk men jag håller med dig ;-) Han är en speciell liten kuse

 
Ingen bild

Cissi

16 juni 2013 21:07

Åh Gud så roligt, vad duktiga ni är!

Anne-Lie

16 juni 2013 21:31

Tack! Fast jag står ju bara där bak. Men häst och kusk sköter sig utmärkt :-)

 
Sandra

Sandra

16 juni 2013 21:15

Vilka snygga kort!!

http://sandracec.blogspot.se

Anne-Lie

16 juni 2013 21:28

Visst är dom :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Ovido - Quiz & Flashcards