teamcurious

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Anne-Lie - 13 mars 2015 20:26

Vad tiden går fort, redan fredag igen =))

I onsdags morse avverkade vi dryga milen i strålande sol, dock något blåsigt!
Vi testade då även ett litet experiment som innehåller två sämsskinn och en klick glidslem med en häst i mellan. Funkade finemang. Iaf i det tempot. Mer tester behövs.

Igår & idag har det varit körträningar här på gården. Eftersom jag har jobbat så har jag inte sett mycket av det tyvärr.
Ska man hitta något positivt i det så slapp jag bli sugen på att köra själv.

Idag blev det en skrittvända till stor del helt off-road. Massa kalhygge och en del letande av nya alternativa stigar.
Även idag i strålande solsken, utan blåst men något kyligare.

När jag senare skulle ner i stallet för att plocka in alla kusar så frös jag som en liten gris. Drog snabbt på mig ett par överdragsbyxor och gick ut.
Någon timme senare konstateras att jag gått med byxorna bak-o-fram.
Tyckte bestämt att de kändes annorlunda :-P

Ovido - Quiz & Flashcards