teamcurious

Alla inlägg den 10 mars 2015

Av Anne-Lie - 10 mars 2015 21:27

Ett bra ord.
Ett av mina favoriter faktiskt :-)
Det får en att tänka till lite om man frågar sig varför någongång då och då.
Varför gör jag så här och vad vill jag ha ut av det?

Igår fick Monzan sin dos av rörelse dels i lina och dels lös. Det är roligt att se att han här väljer att nästan konstant galoppera.
Han är otroligt lyhörd och snabb i reaktionerna bara jag gör det jag ska. Dock är han något vänstervriden, dvs om han själv får välja så blir det vänster varv.

Idag har jag efter en del klurade och en idé från google varit på en snabb shopping. Hur experimentet faller ut kommer visa sig de närmaste dagarna. Eller så falerar det redan i morgon. Men då vet jag ju det och slipper fundera på det fantastiska om....

Fortsättning följer. .....

Ovido - Quiz & Flashcards