teamcurious

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Anne-Lie - 14 juni 2014 22:35

Åhhh vad det sög i tävlingstarmen =))
Men för dagen var jag funktionär. Det funkar det med ;-)
Jag har varit en diverse. Dvs allt från utryckningsfordon och mattransport till pulsare och skrivare.
Det är nyttigt att vara funktionär. Så är det!
Och dagen har flutit på bra :-)

Distans är en otroligt rolig sport.
Fler borde prova.
Det är inte bara snabbast vinner (för så är det verkligen inte alltid), det är så mycket mer!

Jag hoppas på en säsong nästa år.
För distansen släpper jag inte. Även om det inte blir mer än 5-milare så ska vi vara med. Just för att det är så kul.
Men jag har alltid haft suget att genomföra en 8:a.....

Monzan fick komma in i stallet och få fötterna tvättade. Han har fått en promenad som kan beskrivas som rätt beskedlig.
Han glömde sig bara en gång och det var när frustrationen kröp ut genom munnen och han absolut inte kunde låta bli att bitas.
Han brukar dock vara pricksäker och slå ihop käkarna med några millimeter tillgodo.
Så oxå denna gång =D
Det blev ca 1km lugnt lullande innan han fick gå ut och käka medicin och som bonus en morot!

Nu är jag lagom trött och det känns i ansiktet att dagen spenderats utomhus i sol och blåst :-P
Några nya vita streck i ansiktet efter att ha kisat i solen har tillkommit :-)

Kom just på att det bara är lördag. Imorgon är det alltså söndag.
En hel dag bara ledighet :-)
Strålande!!! Happy happy <3

Ovido - Quiz & Flashcards