teamcurious

Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Anne-Lie - 10 juni 2014 22:05

Monzan käkar sitt rheumocam och får sitt ben insmort varje kväll. Just nu myser han mest omkring i sin hage och tycker att livet som vildhäst är rätt okej :-)

Han har lite hage att stöka omkring i så det går ingen nöd på honom...än!

Blev aningens orolig när jag såg att han inte rör sitt vatten. Tills jag kom på att han faktiskt så här i början av sommaren har en naturlig vattenkälla i hagen. Tydligen smakar vattnet bättre där :-)

Doris den lilla linslusen har oxå fått sin dagliga check. Var sällskaplig så det hette duga och klev mig i hasorna med mulen i ryggen hela vägen upp till grinden. En riktig goding <3

Jag har landat i att inte ha någon säsong av något slag. Vi kommer igen nästa år!
Kanske t.o.m med två hästar....

På lördag skulle jag och Monzan startat romfarsritten. Men eftersom det inte blir så så ska jag istället vara funktionär på nämnda tävling :-)
Blir precis lika trevligt, bara på ett annat sätt.
Så nu passar jag på att njuta av det fina vädret. Man vet aldrig hur länge det varar.
Och räknar ner till semester.... ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards