teamcurious

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Anne-Lie - 20 augusti 2013 11:42

Det är lite mycket nu!
Monzan puttrar på. Efter sen sist har han skött sig. Vi har t.o.m brakat omkring i skogen barbacka och det gör iaf inte jag om jag trodde att det var med livet som insats.
Igår klättrade vi 16ggr upp för div ställen i backen. En del brant och en del lång och sugande. Fnörf sa Monzan och orkade inte studsa utan trampade på fint. 16 fick räcka enligt pulsmätaren.
Idag har jag skurat herrns box och den är redo för en omgång färg i morgon.
Doris sår har läkt fint :-)

I morgon får vi fin besök igen :-D

Och av alla jordhögar har det blivit några mindre samt att det tillkommit X-antal ton grus :-) Ännu en grävmaskin har anlänt och det grävs och donas hela dagarna. Det händer grejer och snart händer det mera!

I helgen blir det tävling och mina nytvättade ridbyxor har krympt...hmmmm! Får se hur jag löser detta!

Arkivbild:

Ovido - Quiz & Flashcards