teamcurious

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

Jaa så att...

Av Anne-Lie - 21 juli 2013 23:43

I fredags blev Vimse 3veckor och firade det med ett veterinärbesök. Det blev pencillin i 7dagar!
Att brottas med liten kotte på 3 veckor är ingen lek. Han må vara liten å söt men har redan en matchvikt högre än min. I morse fick jag en gratis smocka rätt på hakan så jag såg småfåglar kvittra runt huvet :-/
Nu ikväll testade han sina tänder och jag kan tala om att jupp, dom funkar!

Flisan med mamma är oxå inne på nätterna tills Vims är okej igen och vad kan vara bättre än att sträcka ut sig mitt i maten?

Har skurat den ena fölboxen idag så att pekfingret svullnat o värker. Men jäklars vad bra det blev. Nästa i morgon :-)
Nu är det bara sova kvar.....

 
 
Kim

Kim

22 juli 2013 00:26

Stackars lilla plutt då, hoppas han repar sej snabbt....för din skull ;))
Ett sår eller?
De där små är inte att leka med när de inte vill!!!
Va rädd om dej.
kram

http://varmt.bloggplatsen.se

Anne-Lie

22 juli 2013 07:51

Han är mycket bättre redan vilket märks i styrka när han tycker vi är klara :-)
Ett litet sår kan ställa till det :-(
Kram

 
Stina

Stina

22 juli 2013 07:40

Jadu, dom där små kan ge en en riktigt brottningsmatch *s*

http://billiejean.bloggplatsen.se

Anne-Lie

22 juli 2013 07:47

Att dom kan :-)
Jag är full av små avtryck från dom båda :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Skapa flashcards