teamcurious

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Anne-Lie - 17 juli 2013 09:50

Frukosthäng på verandan har blivit obligatoriskt ;-)
Sen är det dax för frukost för dessa:

I måndagskväll körde jag o Monzan galoppintervaller i backen. Att komma ner och vända runt är alltid lika spännande då han inte fort nog kan komma runt och sätta fart igen. Kusen blir rätt purken då han faktiskt inte får fara iväg hursomhelst och just då kunde han inte behärska sig utan for iväg i en serie bocksprång =O
Inte helt okej, speciellt inte när huvet försvann mellan frambenen. Vilken annan häst som helst och jag hade tuggat gräs. Missnöjd!
Igår tog jag in *läs släpade* denna donna

Vi for iväg på hennes första pay and jump och jag tycker att hon skötte sig strålande. Trots att det blev en tårta :-D
Sandra, du gör ett strålande jobb med din pålle!

Monzan softade i hagen. Det blir varannandags träning för honom just nu. Skulle behöva mera men tiden räcker inte till. Men snart så :-)

Idag dvs nu innan det blir för varmt så roar jag mig med denna pryl

Någon timme varje dag så ska det nog bli bra!

Ovido - Quiz & Flashcards