teamcurious

Alla inlägg den 27 mars 2016

Av Anne-Lie - 27 mars 2016 21:49

Det är väl dax för lite uppdatering igen. Det händer ju liksom saker ?

Monzan har jag helt lagt om träningsupplägg på i år eftersom det blev som det blev. Facit på det vet jag inte än men hittills verkar det gå som önskat.
Han har varit med på träningarna i helgen där vi (eller mest jag då), har fått lite mer verktyg och mer på fötterna för vidare träning. Det ska nog gå bra!
Jag håller mig till planen så får vi se vad återkollen säger. Tummar till det tack !

Med på träningarna har ju såklart även Doris varit. Hon är ju lite mer självskriven där än Monzan.
Och efter denna helg kan hon få titulera sig körhäst....iaf nästan.
Fyra pass har hon utfört på bästa sätt. Tre av dom har hon dragit sin vagn. Det sista passet med vagnen förspänd så som den ska vara. Lilla älskade känsliga skitstina vad duktig du är <3

En liten bit närmare målet som körhäst!
Men även med små steg kommer man framåt =))

Själv har jag gått över 40000 steg i skor jag inte är van vid och ett skavsår på det. Det känns i benhinnorna...

En stund i massagefotöljen, lite ice power, godis, en öl och omkullvickad i soffan så känns det rätt bra ändå.
Jag är så nöjd och glad att jag skulle kunna skutta runt - om det inte var för att mina ben/fötter inte alls vill detsamma. Så jag ligger snällt kvar och är nöjd ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards