teamcurious

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Anne-Lie - 31 december 2015 14:56

Vad ska man säga om året som gått...?
2015 var året då gården fick ett "ansiktslyft" och efter det förföll min kropp.... dock inte av den anledningen.
Och förövrigt ont krut. ...ja ni vet!

2015 var året då bagageluckan på min bil bestämde sig för att gå i baklås på årets första tävling. Det var även den tävlingen som vi fick en tappsko och behövde skogrejjorna som låg i nämnda bagagelucka. .. Kris & panik är bra för udda lösningar =))

Två månader senare....

Vi har skrapat ihop 200 godkända tävlingskilometrar. Min hjälte alla dagar <3

2015 var även året där Monzans "kan själv" kostade lite onödigt mycket pengar till farbror veterinären.

Ett av årets high lights måste ju ändå vara här i slutändan då Doris gick i vagn för första gången. Det av mina mål för året som faktiskt gick helt smärtfritt.

Ett helt okej år trots allt!
I morgon är det ett nytt år där kalendern redan är ganska full.

Så vi lämnar 2015 åt sitt öde och blickar mot 2016 med nya mål och nya utmaningar.
Vad kan vi göra bättre? Vad kan vi göra annorlunda? Vad kan vi helt enkelt låta bli att göra alls?

Vi har en plan!

Och med det önskar jag alla ett riktigt
Gott Nytt År!!!!

Nyårsafton morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards