teamcurious

Alla inlägg den 6 december 2015

Av Anne-Lie - 6 december 2015 19:07

Jag har haft ett mål med Doris denna höst. Mitt mål har varit att hon ska vara i vagn iaf en gång innan året är slut. Och idag har det hänt!!!! Så check på det!
Jag är så stolt över henne <3 =))

På morgonens pass drog hon släpan så avslappnat som om det var vardagsmat att dra omkring på en planka. Hon var liksom redo. Så på eftermiddagen blev det ett bonuspass där vagnen skulle på.
Så vad tyckte hon om det då?
Hon verkade inte ha så stora åsikter om det. Hon liksom bara gick! Jahapp liksom.
Tack alla inblandade att vi kunde göra detta lugnt och utan dramatik.
Nu övar vi vidare utan vagn ett tag för att återuppta träningarna i februari.

Monzan har skrittat 1 1/2 timme. Precis som igår blåste det och regnade det på tvären. Jag är lite lagom trött på detta skitväder....faktiskt!
Men det är bara att bita ihop och genomföra. Men vi hade faktiskt rätt mysigt ändå =))

Nu ska jag tillbringa en stund i soffan med Fjäsket I knät <3

Ovido - Quiz & Flashcards