teamcurious

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Anne-Lie - 25 november 2015 20:22

Ibland räcker inte tiden till - och ibland tar orken slut!

Men visst har det hänt grejer även fast uppdateringen här har varit obefintlig.
Monzan har varit ute i världen utanför gården och sträckt på benen med sällskap. Det var väldigt uppskattat och han bjöd även på två galopper. Happy Happy!

Även Doris utveckling går framåt fast just nu på andra håll. Har valt att lägga mer energi på att kunna ta på och ta av olika saker utan att hästen ska vandra runt och tycka att livet är obehagligt.
Vissa saker går bra, andra saker kräver lite övertalning och tålamod. Men det går framåt. På det stora hela handlar det mest om hur man gör det för att hon ska tycka det är okej. Snorkfröken!

Inkörningsvagnen har anlänt. Snygg är den. Och förhoppningsvis kan den snart användas. Snart är väl föresten relativt....

Från idag har jag semester några dagar. Efter att ha backat bloggen både ett och två år konstaterar jag att jag gör liknande saker varje år vid den här tiden. Så spännande.
Lite skillnad i år från förra året är att sambon fick dra till SIHS utan mig. Jag gör bara en visit dit på fredag.
Just nu gör jag mer nytta hemma.

Idag var en grå och blöt dag. Har inte varit utanför dörren mer än den tiden hästarna tar. I övrigt plockas och städas det lite. Märkligt nog blir det alltid rörigare först innan det ordnar upp sig.

Men nu parkerar jag i soffan en stund innan hästar ska nattas och jag följa deras exempel =))

Skapa flashcards