teamcurious

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Anne-Lie - 25 september 2015 20:00

Vi är ganska usla på det här. Det tar ett tag innan jag kan känna mig bekväm med att stoppa undan gps och klocka och bara göra vad som faller mig in. Störd!

Men..... vi har fortsatt att skutta runt på en timmes turer och är väl inte helt missnöjda med det. Vi varvar ner över lite tid =))

Hösten är ju tänkt vigas åt lite mer dressyrträning samt jobba vidare med den där galoppen som vi (*läs jag) gärna vill ha lite mer balanserad och bärig.
Ännu har jag inte kunnat stänga in mig i ridhuset. Tids nog....
Idag avslutade vi istället på ridbanan där vi roade oss med att hoppa i vattenpölen.

Doris varvar promenader och att springa i lina. Hon är suveränt duktig och just nu den lugnare av de två fyrbenta.
Bonusen med hennes promenader är att även jag får röra på mig. Det ska utvecklas till kombinerade jag/Doris träningspass. Det kommer inkludera en backe....
Vem av oss blir trött först!?
Just nu är jag i bättre form än hästen - vilket säger en hel del =))

Mörkret kommer fortare och fortare. Det är väl det jag ogillar mest med den här tiden.
Doris och pannlampan var iaf nemas problemas.
Skulle behöva investera i en ny. Den jag har håller tyvärr inte för två hästar ute på tur med full styrka. Men vad ska man ha?

Ovido - Quiz & Flashcards