teamcurious

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Anne-Lie - 29 augusti 2015 21:49

Så då var man gräsänka (om man nu kan kalla det så utan att vara gift), under en period på ett gäng dagar.
Min bättre hälft har gett sig ut på äventyr som kan stavas VM. Hur spännande är inte det liksom!?!?
Han kom nyss hem från ett äventyr som slutade med ett SM-guld så jag håller mina tummar vidare!

Själv stannar jag hemma och roddar. Men jag får ju oxå ge mig ut och tävla till helgen om än inte lika långt bort och inte VM, eller SM, tack för det!
Så långt sträcker sig inte mina ambitioner jut nu =))

Idag fixades det sista på släpet. Fast sista var en sanning med modifikation då jag kom på att några detaljer saknas.
Och varför skulle jag komma på det!?
Det var nämligen lite för pickligt för vad mitt tålamod uppskattade.
Men jag är ändå rätt nöjd efter att ha svurit ve och förbannelse över saker och ting.
Nu vet jag Iaf att jag kan när jag ska göra om det även fast jag sa aldrig mer....
Man SKA aldrig säga aldrig!

På kvällen kom Lisa och vi skulle möblera om två hästar till annan hage. Kan låta rätt simpelt, och det var det väl oxå.
När de hittat rätt "hål" att gå igenom så var det bara att hålla sig ur vägen tills de hade räjsat tillbaka förståndet i sina hjärnor.
Att det ska vara så spännande att byta hage??? Tokdjur <3
Men nu (eller rättare sagt i morgon bitti) är alla hästar i sina respektive vinterhagar och sommaren är typ slut för i år.

Jag har nyss parkerat kroppen i soffan. En öl i handen och en skål med ostbågar i knät.
Lördagsmys!

Ovido - Quiz & Flashcards