teamcurious

Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Anne-Lie - 22 augusti 2015 23:47

Idag har jag varit på äventyr ute i den stora världen. Att släppa ut mig där ensam är som att be om lite problem....
Fylld av självförtroende skrev jag ut en vägbeskrivning, körde iväg glatt poppandes spotify via telefonen. Tjoho vad bra det gick!
Iaf tills jag kom in i uppsala.
Där fick jag vika ner mig och dra igång gps'en. Tuffade vidare och allt var frid och fröjd. Hade inte den blekaste om vart jag var eller vilket håll jag skulle, men no worry, sånt fixar ju gps'en.
Och det hade ju gått galant om det då inte plötsligt skulle ringa. Gahhh!
Det blev nog lite extra snurrande tack vare det - det var betydligt lättare att hitta hem några timmar senare efter massa god mat och träff med kusinerna <3

Det är även annat som inte följer plan. Som mr sprättben t.ex
Som jag funderat....och fortfarande funderar. När inget följer planering blir man Iaf en fena på OMplanering =))
Så nu har jag roddat om och hoppas att nytt upplägg ska passa Monzan bättre.
Det finns en tanke bakom det hela. I ärlighetens namn finns det nog ett helt A4 med tankar. Jag hoppas bara jag tänkt rätt!
Det får visa sig.

Sent igår kväll började de tröska här hemma. På min utflykt i stora världen idag såg jag tröskor överallt. Det betyder att hösten flåsar mig i nacken.
Lite vemodigt....

Skapa flashcards