teamcurious

Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Anne-Lie - 4 augusti 2015 21:54

Dagen började som igår, dvs med gräsklippning. Fast inte lika länge då det bara var två hinder kvar att klippa. Det var ganska snart gjort!

Eftersom det är min sista semestervecka så var jag tvungen att slänga ner kroppen i en stol i solen med lite kaffe och en stunds surfande. Jag fick nämligen en idé och sådana måste utvecklas ;-)
Och av en idé blev det lite mer. Så nu måste jag forska lite....

Monzan och jag körde samma upplägg som igår och lade till några vändor i backen på det. Galoppen satt som en smäck även idag. Tydligen har kusen släppt kravet på att ha en vägg att luta sig på och galopperade stabilt rakt fram.
Några hundra meter i taget får han galoppera på. Så fort han känns lite sladdrig bryter vi av och gör något annat en stund. Det tar sig!
Och idag blev det en högergalopp <3 Katjing!
Så nöjd och glad!!!! =))

Ovido - Quiz & Flashcards