teamcurious

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Anne-Lie - 25 juli 2015 20:11

Vi är igång och skrittar igen.
Just nu är det inte det roligaste då kusen verkligen tar alla, och då menar jag ALLA, chanser till att sprattla och studsa.
Idag lyckades han få mig att hänga på sniskan ett tag :-/
Lyckades idag hitta en runda på 57 minuter.
Eftersom vi får skritta max en timme om dagen och de flesta rundor tar längre tid så har jag försökt få till en som är så nära en timme som möjligt. 57 får anses som så nära jag kan komma.
Kusen är nära bristningsgränsen och vill inget hellre än att springa.
Tids nog. Jag vet bara inte riktigt om jag vill sitta på....

Skogsmaskinerna har avverkat under kraftledningen. Det tråkiga med det hela är att många korsande ridstigar nu ligger under en jäkla massa ris.
Men jag avsätter nån timme här och nån timme där och fler och fler stigar ser dagens ljus igen. Slit göra! Men nån måste ju göra det - det händer ju inte utav sig självt.

Ikväll blir det soffhäng och godis. Det har jag förtjänat =))

Ovido - Quiz & Flashcards