teamcurious

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Anne-Lie - 13 juli 2015 21:27

Men det betyder inte att jag ligger på sofflocket. Även om det känns ganska lockande!
Startade upp med att tvätta släpet på utsidan. Det är lite frustrerande att det aldrig någonsin mer kommer bli helt vitt - hur mycket jag än gnor.
Så jag gav upp det och gillar läget. Kärran är trots allt 8-år gammal. Den har kuskat omkring en hel del i Sveriges avlånga land. Klart den inte kan se språjtans ny ut.
Eller jodå, visst kan den, men den tiden och energin lägger jag inte ner.
Istället gav jag mig i kast med att krypa och kräla under släpet för att lossa massor av bultar och skruvar.

Och tadaaa! Efter ett blodigt finger, en hammare i pannan och lite 5-56 i ögat så var golvet väck.
Det var satans så tungt så där fick jag kalla in förstärkning i form av hjälpande armar.
Efter att ha gjort rent ramen så la jag ner jobbet för idag.
Eller....hämtat lite bilar och monterat byggställning har ju också hunnits mä.

Nu ska tant ta sin onda kropp och vila sig lite.
Monzan har varit in en sväng för översyn. Det ser bra ut =)
Doris har tappat sin huva....orkar inte leta idag.

Mitt sällskap hela dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards