teamcurious

Direktlänk till inlägg 16 juni 2015

Sitter på en sten i hagen...

Av Anne-Lie - 16 juni 2015 18:17

... och funderar.
Läste precis att Vasaritten är inställd. Den tänkte jag ju rida och samtidigt ha en liten mini semester.
Så blir det inte!
Tråkigt.
Vet inte om det är så, men jag upplever att det är många inställda tävlingar i år.

Så nu blir det att planera om. Igen!
Och hoppas att de kommer igen nästa år. För Vasaritten vill jag rida!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Skapa flashcards