teamcurious

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Anne-Lie - 12 juni 2015 22:56

I morse var jag ner och tempade Monzan innan han fick gå ut.
Strax efter det satt jag i bilkö på E18 :-/
Ytterligare en stund senare hade jag kört vilse....
Men det ordnade upp sig =))

Tävlingsbanan blev uppmärkd och delar av tävlingsområdet färdigt innan jag var tvungen att dra vidare hemåt!

Svängde förbi affären för lite nödvändigt tävlingsäta och kattmat till rovdjuren.
Jossan har varit här och fyllt groombilen med nödvändigheter. Fast lite har vi missat upptäckte jag....
Monzan är schamponerad och tillfixad och gästen från Jämtland anlände och installerade sig.
Mitt oorganiserade packande blev tillsist organiserat. Från att ha varit utspridd i halva stallet så är nu allt tjusigt inklämt i bil (den delen av bilen som går att använda) och transport.
Sent kom jag på att gps klockan behövde laddas. Efter det har jag t.o.m kommit ihåg att packa ner den.
Allt som skulle förberedas är förberett och ändå har jag känslan av att ha glömt något...

Hästarna är kollade och fodrade för kvällen och nu återstår bara att sova själv.
Så det tänker jag göra. Nu!

Skapa flashcards