teamcurious

Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Anne-Lie - 4 juni 2015 21:34

Kunde det bara sluta blåsa och bli lite varmare så ska jag sluta klaga. Jag gillar verkligen inte blås!
Idag fick Monzan hoppa in från hagen direkt när jag kom från jobbet. Han kunde softa lite medan jag bytte kläder och pysslade lite annat.
Det blev idag en runda på exakt 1h18min.
Vi smyger igång oss lite försiktigt. Men rundan innehöll skritt och trav. En riktigt trevlig trav för övrigt. Kusen är pigg men hade öronen i behåll och lysande fint.
Vi tog en vända i en av backarna. Och så hoppade vi några träskhål.
Nöjda och glada med lera lite överallt =))

Jag har klurat och funderat en del över tävlingssäsongen. Jag har några olika alternativ på upplägg. Men vi tar en tävling i taget och ser vart vi landar....
Hur det än blir så ska vi ha roligt!

Skapa flashcards