teamcurious

Direktlänk till inlägg 23 april 2015

Så va're torsdag!

Av Anne-Lie - 23 april 2015 22:36

Och trots de senaste två veckornas kaos i ordningen så känner jag mig lugn....

Igår fick Monzan sista passet som till största del bestod av skritt och lite trav i uppmjukningssyfte. Monzan själv tycker att fullt ös medvetslös funkar i alla lägen.
Där är vi inte överens!

Idag blev det en promenad. Skönt att rensa skallen något och hitta den mentala bubblan =))
Monzan sket i det och norpade glatt ett grässtrå lite här och var.

Hästar inne färdiga för kvällen <3

Någon som inte är nöjd så är det Fjäsk.
Han vill UT och det NU, nyss helst igår.
Som hemgångsråd skulle han ta det lugnt och bara gå "korta promenader". Jo men tjena!!!
Någon av oss, eller högst troligen båda kommer få psykbryt innan 14-dagar har passerat. Frågan är bara vem som får det först!?
Det lilla kräket (som förövrigt väger 4,8kg) har redan lyckats smita ut 2ggr. Ena gången han jag ta han på verandan, andra gången sprang han rakt in i påsen jag höll i. Tackar, katt fångad - check!
14-dagar känns dömt att misslyckas men mer än två ska vi väl ändå lyckas med!

I morgon är det stora packar dagen.
Dax att plocka fram mitt organiserade jag!

Men innan det - dax att sova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Skapa flashcards