teamcurious

Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Anne-Lie - 28 mars 2015 21:11

Så var det slut på vilan och vi är igång igen.
Två dagars igångsmygande där vi avverkat lite drygt 1,5 mil.
Ena vändan bara asfalt och andra vändan skog och kalhygge.

Denna helg är min enda lediga dag snart över. Mycket orutinerat att lägga en jobbsöndag när man ska ställa fram klockan. Hur tänkte jag där??
Förmodligen inte alls!

Idag var det rätt trevligt väder så jag tillbringade en bra stund sittandes på en sten i Monzans hage. Sällskap hade jag av nämnda närgångna häst. Han roade sig med att bita i min sko, dra omkring min mössa samt gäspa mig rätt i ansiktet.
Han passade även på att rulla sig mitt framför mina fötter.

Det bästa med att det från i morgon är ljusare längre på kvällarna. Det ska vi försöka utnyttja på bästa sätt :-)

Nu börjar det närma sig mat och sen är det dax att vicka ikull för den här dagen.
Jag hoppas verkligen att telefonen sköter omställandet av tiden själv. Annars blir det inte bra.....

Ovido - Quiz & Flashcards