teamcurious

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Anne-Lie - 23 mars 2015 20:45

Känslan av att Monzan är lite off vill inte riktigt släppa taget.
Han är pigg, glad och gör det han ska och lite till, precis som vanligt - men ändå inte!
Han känns fin i kroppen, alla värden är som vanligt ÄNDÅ känns han lite off.
Det är mer en magkänsla än något konkret att ta på.
Han har fått en semester dag och jag tänker mig en lugn soft-ridnings vecka, samtidigt som jag ökar på energi+proteingivan. Jag hoppas ju att det är så enkelt att det är pälsssättningen som gör det.
Det är ju iaf rätt läge för det. Och när jag tänker efter så har det hänt förr.
Så än så länge tänker jag inte oroa mig för något utan håller mig till planen :-)
Det går åt en hel del energi och protein till att sätta päls så om det nu är så enkelt så är det helt okej att bli lite off medan det pågår. Speciellt när "offet" bara är en känsla från min sida och vare sig synbart eller något annat på M.


Skapa flashcards