teamcurious

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Anne-Lie - 3 mars 2015 20:35

Att planera och sedan göra tvärtom.... Mmmm lite så blir det ibland.

Har gått och huttrat mest hela dagen. Inte alls så sugen på att tillbringa mer tid än nödvändigt utomhus.

Men hur det nu blev så tog jag och Monzan en crosstraining runda på dryga timmen. Den var väldigt mycket utomhus!!

Att befinna sig på kalhygget när mörkret faller är lite spookey   , och när vi kom tillbaka var det redigt mörkt - och duggregningt. Men det är riktigt trevligt att ljuset hänger kvar längre och längre. Och med en bra pannlampa så funkar det mesta! Men mina tår protesterade....uff!


Stökade klart det sista i stallet ganska fort för att sedan skutta in för att ....förutom att värma tår

  • packa upp
  • dra kablar
  • installera
  • och testköra nya datorn!

Som läget ser ut nu är jag nöjd och glad   

Här kan jag tänka mig att jobba lite, istället för att sköta allt via telefonen.  Kanske för att det är lite skillnad på 24" och 5.1"


I morgon händer det grejjor. Åter saker som kan strykas från "att göra" listan

Ovido - Quiz & Flashcards