teamcurious

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Anne-Lie - 2 mars 2015 22:57

Vet ni vad som är värre än att bli utan kaffe en morgon?
Jo, det ska jag tala om.
Det är att bli utan kaffe en MÅNDAGSMORGON!!!!
Herrejösses vad illa det är. Just den där slurken innan man ens är ordentligt vaken. Det är just den slurken som gör att man sen ÄR vaken.
Hur som - jag missade mitt morgon kaffe och katastrofen var ett faktum.

Nu redde det mesta upp sig bara jag kom till jobbet och faktiskt fick en dos (*läs stor), dock något försenad.

Alla blir vi glada av olika saker. Dagens höjdare var den lilla sponsor presenten =))

Nu blir Monzan ett slemdjur - på riktigt :-D

Hoppade nästan jämfota innan jag kunde åka från jobbet och direkt till G.H för att leta fluff.
Fluff hittat, handlat och monterat. Check!
Och när vi ändå var i fluffar tagen så fick min vanliga sadel lite fluff oxå.

Så ett kvällspass i ridhuset iklädda fluff och slem (mmmm, nice) blev det.
45 minuters joggande plus fram och av. Slemmet verkar fylla sin funktion <3
Skavsåren är fortfarande skavsår - men det blev absolut inte värre. Dessutom så ser de redan mycket bättre ut efter massa Hirudoid smörjande.
De skaver nog mest i mitt samvete :-/

Nu återstår bara kardborre och resårbands inköp. Och ett stropp byte....
och..... en del fixande.

Men nu gör vi slut på måndagen genom att dänga huvet i kudden... ZzzzzZzzzzZzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards