teamcurious

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Anne-Lie - 8 februari 2015 16:31

Förkylningen är ett faktum!
Utan Alvedon, nässpray och hostmedicin rör jag mig inte en meter...

Stallet blev fixat med några pauser inlagda här och där.
Monzan och jag har haft en tömkörnings lektion för sambon.
Döm om min förvåning när kusen till största delen gick jättebra. Fast det var jag som höll i spakarna :O
Kanske har en liten peng ramlat ner trots allt. Å då menar jag på mig. Hästen gör ju faktiskt bara vad jag säger åt han.
Allra mest nöjd är jag med traven. Takt från steg ett och ett jämt sug i båda tömmarna <3
Att jag sen kände mig som en urvriden trasa är en annan historia. Det var det värt!

Med lite hjälp så har vi även fått upp X-antal halmbalar på skullen.
Sen tog jag slut som människa...
Ny dos mot eländet och nån timme i soffan så ska jag göra sista rycket för dagen. Just nu känns det inte lockande att röra sig alls, på lääänge!
Host host !!

Ovido - Quiz & Flashcards