teamcurious

Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Anne-Lie - 7 februari 2015 20:10

På alla möjliga olika vis!
Vaknade upp i morse med en hals som kändes som den legat kvarglömd i sahara öknen sådär en 14-dagar.
Näsan var i stort behov av spray och nu fram emot kvällen så har en irriterande hosta smygit sig på. Tack för den!

Mitt på dagen så gav jag mig en spark i baken så jag tog mig samman för att lufta Monzan. Lite crosstraining och travande i djupsnö. Uhff, sa Monzan och stånkade på med höga benlyft plus det sedvanliga sprattlet. Han var nöjd och vi kom tillbaka ett benskydd fattigare. Surt!

Sedan drog vi iväg till IKEA för att få lite mat i magen. Efter det så hamnade jag hastigt och lustigt i frisörstolen.
Mitt nyårslöfte var att gå till frissan och göra något åt håret som bara hänger eller oftast är uppsatt på något ihop knölat vis.
1dm försvann och det kändes inte alls så hemskt som jag trodde =))
Å nu är jag även ägare till en ny fin plattång!
Tack för den älskling <3

På kvällen blev det ännu en klippning. Monzans päls rök all världens väg och jag får nu bita i det sura äpplet och täcka honom inne. Iaf ett tag framöver.

Nu får det helt enkelt bli lördagsmys.
Vad sägs om Alvedon, nässpray och en varm filt i soffan? !
Och godis....

Ovido - Quiz & Flashcards