teamcurious

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Anne-Lie - 18 september 2014 11:34

Tio i åtta klev Monzan på släpet.
Ute låg dimman tät.
Väldigt tät på sina ställen :-/

Det var dags för veckans vattengympa!

Framme och väntar på att jag ska få tummen ur **** och släppa ut han!

Eftersom han förra gången tyckte den tunga träningen var rätt enkel ändå så fick han denna gång samma tyngd men med tempo variationer. Det var en hit då kusen blev mer fokuserad på sin uppgift.
Bytte några ord med min veterinär och det var bara positiva ord. Tackar =))

När vi åkte hem igen hade dimman lättat på vissa ställen. På övriga ställen var det som att åka i en mjölkkartong.

Väl hemma så drog Monzan som en avlöning ut i hagen. Och där får han tillbringa resten av dagen.
Jag fixade till hästarna med andan i halsen. Bråttom bråttom, tills jag kom på att jag har en halvtimme till godo. Men då var jag ju redan klar!
Så då blev det kaffe <3 ..

Ovido - Quiz & Flashcards