teamcurious

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Anne-Lie - 28 augusti 2014 21:58

Det är vad vi ägnar oss åt nu.
Igår blev det drygt 1 1/2 timmes skrittvända varierad terräng. Med sällskap för ovanlighetens skull. Trevligt :-D

Idag blev det ungefär samma. Fast ensamma och med små inslag av räcertrav!
Mycket skoj :-)

Vi letade även nya vägar på kalhygget. Det är lika spännande varje gång.
Jag vet precis vart jag går in - men jag kommer ut på alla möjliga olika ställen utom där jag planerat. Märkligt!

Något som jag listat ut för länge sen är att jag efter helgen kommer att ha redigt ont. Jag märker det varje gång vi rider lite fortare...
Kontentan av detta är att en ny sadel är ett "måste" för att kunna rida både fortare och längre utan att ta död på mig själv.
Å då återstår att fundera vad som kan passa hästen, mig OCH plånkan.
Jag lurar på en bladsadel av något slag. Vill helst inte ha en bomlös. Dax att rota runt i djungeln....

Ovido - Quiz & Flashcards