teamcurious

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Anne-Lie - 17 augusti 2014 20:14

Efter 5 dagar borta är det skönt att åter vara hemma på gårn.
Det spelar liksom ingen roll hur bra det är borta (för det var det), hemma är liksom bara bäst!
Tusen tack till mina eminenta hästvakter!!!
Jag har inte varit orolig en sekund!

Nu är jag helt mentalt slut. Det tar en del på mig att hela tiden ha folk omkring mig. Även fast det är folk jag tycker om.
Nu faller det sig så att jag har semester en vecka till och ska vara precis så mycket eremit som jag känner att jag vill vara.

Det var ändå en lyckad helg för SORF's alla kuskar. En hel hög rosetter fick följa dom hem.
Och jag har fått en släng av kör-sug igen.
Synd att den ena har körförbud och den andra inte är inkörd ännu...
Tids nog! :-D

Monzan ska få komma in i natt. Dels för att vi ska iväg i morgon bitti och dels för att han behöver bli av med några kilon inom två veckor. Troligen stallar jag in honom för säsongen men han får vara ute till sena kvällen. Ska fundera på det lite...

Nu återstår bara att packa upp och tvätta och såna där mindre kul saker. Men det får bli morgondagens bekymmer :-)

Här laddar vi inför lördagens maraton :-) Genomgång av hinder och E-sträckan.

Ovido - Quiz & Flashcards