teamcurious

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Anne-Lie - 17 maj 2014 22:02

På ett å samma pass...
Men gräsmattan är grön och solen skiner så va fan ;-)

Släppte ner bettet ett hål och vips så slutades det slås med huvudet. Tackar!
Det betyder dock inte att han går stadigt och fint som i mina drömmar, men ett steg åt rätt håll iaf!
Det är alldeles för mycket spring i de där fyra benen för att han ska komma till ro och bara jobba. Det är väl kanske som T.E sa, "han ska köras fram tills han är trött sen ska han gå dressyren".
Frågan är då bara; ska jag börja köra fram mitt i natten???
Och följdfrågan blir; ska jag putta han runt precisionsbanan eftersom den ska köras efter?

Jag ska göra en test till. På måndag tror jag bestämt. Sen ska jag klura ut en bra plan :-)
Återkommer =D

Skapa flashcards