teamcurious

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Anne-Lie - 15 mars 2014 22:37

I fredagskväll var det jag som ställde mig vid spisen och var kock! Det kan alla som känner mig intyga att det inte tillhör vanligheterna, men maten tog sopslut så det lär väl ha smakat!
Själv blev jag proppmätt och sköljde ner det hela med en öling eller närmare bestämt två.

Idag var en lika ovanlig dag.
Efter att ha fixat stallsysslorna så drog vi iväg för att käka lunch ute samt, håll i er nu, shoppa på stan :O
Det har väl inte hänt sen Sundsvall brann...
Så nu har jag ökat på den icke hästiga garderoben lite grann :-)

Ett 50minuters pass i ridhuset på kvällen i alla gångarter och några nyuppfunna :-)
Men vi är nöjda!

Avslutade dagen med mer go mat och andra onyttigheter. Och ryggläge vid tv'n.

Nästa vecka ser jag fram emot. Den börjas med en uppsutten dressyrlektion och avslutas med en träningshelg för Tomas Eriksson.
Ska göra plats i det mentala garaget för en massa nya saker som ska in ;-)

Men först tar vi en söndag... :-)

Å en liten bild på finaste Vims <3

Ovido - Quiz & Flashcards