teamcurious

Direktlänk till inlägg 13 februari 2014

Veckans plan...

Av Anne-Lie - 13 februari 2014 20:32

...sprack!
Måndagen och tisdagen blev tvärtom mot planerat. Lärdom; gör inte om!
Onsdagen med vila blev kanon för kusen som fick lite pyssel och allmän översyn. Ser bra ut med grabben <3
Idag skulle han ha rört på sig för att återigen vila i morgon. Det får jag vända på, vilket inte är bra. Men ibland blir det bara så ändå!
Med lite tur hinner vi ta en tur ute i morgon och få lite ljus (nåja, men grå är ljusare än svart) på oss.
Nästa vecka blir bättre, iaf om man ska utgå från hur mitt schema ser ut!

Idag har jag även låtit andra få tänka och bestämma åt mig ;-)
Det besparar mig en massa funderande. Hur resultatet blir??? Ja det vet vi inom snar framtid!
I värsta fall går det helt åt pipsvängen. I bästa fall gör det inte det!

 
 
Stina

Stina

13 februari 2014 21:31

Det sista där låter spännande, hoppas dom har gjort rätt val åt dig då =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Anne-Lie

13 februari 2014 21:58

Ja, det hoppas jag oxå =D
Ni kommer få veta ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anne-Lie - 16 april 2018 22:31

Det har varit en del tekniskt strul den senaste tiden och med det kan ni om ni vill fortsätta följa mig här    Tack för den här tiden! ...

Av Anne-Lie - 6 mars 2018 10:52

Tidsbrist och häcken full av saker som ska göras hellst nyss eller igår.... Ekvationen går inte ihop och jag blir bara trött      Det är just nu lite pyssel med att få tiden att räcka till. Det är ju trots allt inte mer än 24 timmar på ett dygn...

Av Anne-Lie - 4 februari 2018 21:31

Vi har haft träningshelg här på gården med en för oss ny tränare. Jag tycker det verkar som att alla är nöjda    För mig var det väldigt nyttigt iaf. Att bryta mitt eget mönster om att tycka att rida i ridhus i cirklar är dödens tråkigt. Det gör ...

Av Anne-Lie - 28 januari 2018 22:15

Det händer mycket nu på vissa plan, och på andra inte mycket alls. Det händer inte heller i rätt ordning vilket kan störa mig ganska rejält. Och det stör mig ATT jag stör mig. Ja ni fattar, det är inte alltid lätt      Monzan har blivit av med pä...

Av Anne-Lie - 20 januari 2018 21:37

No words needed

Skapa flashcards